vacation

Just nu är jag på semester och fuskar med allt som har att göra med mat.
Har dock varit ute och sprungit i den 35gradiga värmen i cirka en halvtimma, en gång på 3 dagar. Godkänt tycker jag :) I veckan kommer jag ha tillgång till gym ich löpband så då blir det nog mer träning skulle jag tro. Maten har dock inte varit lika dålig som jag trott den skulle vara här. Har ätit mycket sallader och så. 

Till frukost har jag ärligt talat inte så mycket till val. Frukostbuffén är inget att hurra för, och det enda som finns är bröd, flingor, mjölk, och någon sötsak. Så där blir det massvis med kolhydrater. 

Kommer lite uppdateringar i veckan. I veckan tror jag det ska gå bättre att köra lite lchf:)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0