Bättre dag

Usch, iår var det verkligen ingen bra dag. Hade ingen motivation alls utan ville bara ha godis. Sagt och gjort. Åt en donut och vit choklad.. Not good. Och ingen träning blev det, mer än 1,5 h promenad. 

Men idag är jag på bättre humör och träningen imorse gick RIKTIGT bra :)
Jag löpte först i 20 minuter på 10,5. Sen körde jag intervaller i 20 minuter,
1 minut på 15 och vila 1 minut (joggade på 10,5). Sen vilade jag i 5 minuter,
dvs joggade på 10,5. Sen körde jag samma intervaller i 10 minuter till för att sedan varva ner.
Efter det körde jag 1h styrka, gick igenom hela kroppen och tog verkligen ut mig.
Det var en effektiv styrketimme :) Underbart!

Nu har jag dock jäkligt ont i huvudet. vet inte om det beror på att jag är trött eller vad det är..
Haft ont i huvudet hela veckan och det är så störande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0