Dagen som varit.

Min dag har varit precis lika bra som igår.
Haha, har faktiskt ätit EXAKT samma saker som igår,
både frukost, lunch, kväll.... Imorgon blir det ändring :)
Ska äta min kycklinggryta, sen ska jag nog baka LCHFbröd tror jag.

Hur har er dag varit i träning/matsyfte? 

Imorgon kommer jag lägga in ett supergott recept på en fläskfilégryta.
Du vill bara ha mer och mer. Den är fantastisk helt enkelt. Och enkel. 

Om ni vill att jag skriver om nåt speciellt så skriv en rad i kommentarerna vettja.
Allt ifrån tips, recept, vikt etc. 

Annars säger jag nog godnatt för idag.
Imorgon tar vi nya tag. Kram till dig




Kommentarer
Postat av: A

Haha aa jag vet får göra de ;)

Hmm neej kmr nog inte de för ska på bio o kalas osånt :(

2011-03-15 @ 23:00:52
URL: http://fightandvictory.blogg.se/
Postat av: camilla

ÅÅ tack :D

Hur går allt för dig? du är jätte duktig tycker jag :)

Hur ofta tränar du? och vad brukar du träna mest? :)

2011-03-16 @ 07:39:01
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: traningkosthalsa



SV Camilla:

Ja, just nu går det riktigt bra. Denhär veckan känner jag mig motiverad. Men tar liksom en dag i taget. Annars är det så lätt att falla tillbaka till gamla mönster tycker jag :)



Jag har mest kört kondition, men nu ska jag ta tag i styrketräningen också hade jag tänkt. Vill ha en stark kropp, stark men slank, hehe! Sen powerwalkar jag också, till och från gymmet (tar cirka en timme). Så jag varierar väldigt mycket!



SV A: Men ta nötter och mörk choklad istället, det finns ju massor av olika :)

2011-03-16 @ 11:13:06
URL: http://traningkosthalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0