Dagens mat.

Före träning: 1 kopp kaffe med en skvätt grädde
Frukost: 2 skivor LCHFbröd och ett kokt ägg, kaffe + vatten till.
Lunch/Middag: Hemmagjorda hamburgare med coleslaw
Kvällsmål: Turkisk yoghurt med kanel, linfrö och hallon i. Ev. rostade lite rostade solroskärnor som fredagssnacks el. grönsaksstavar toppade i philadelphiaost.

PS. Har precis bakat en kladdkaka och jag smakade INGET av smeten.
Jag brukar alltid spara massor av smeten och äta upp, hehe. Somsagt, en riktig gottegris.
Det luktar outhärdligt gott här nu. Imorgon får vi se om jag klarar av att låta bli att smaka den..

Kommentarer
Postat av: Petra

håller oxå på med lchf men har fastnat nu så ger snart upp! har du några bra tips kanske?

2011-03-18 @ 11:46:25
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag vet inte riktigt :) Ikväll ska jag jobba iallafall. Vad brukar du göra under påsken? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-18 @ 11:50:23
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0