Fusk.

Igår fuskade jag Lite, okej, väldigt lite när jag tänker efter. Hade 2 tsk socker i mitt te. (Förut hade jag minst 5 tsk socker i teet :P) 

Men dagen som varit har jag ätit:
Frukost: 2 koppar kaffe m. en skvätt grädde i.
Lunch: Rester från gårdagens middag (fläskfilégryta m. sallad), vatten till dricka.
Middag: Hamburgare m. coleslaw, kolsyrat vatten till dricka.

Och träning då:
Sprang 40 minuter på löpbandet, rätt lugnt. (Ca 6-7 km)
Körde magövningarna Katrin tipsade om (cirka 30 minuter)
Powerwalkat 1h 50 minuter

Allt som allt är jag rätt nöjd :)
Hur har ni tränat/ätit idag?


Kram ♥

Kommentarer
Postat av: camilla

hur gör man pannkakor utan kolhydrater? :O



vad bra att du har börjat kunna hantera de på ett bra sätt då :D



Ja precis vältränat smal e snyggt :) muskler ska man ha, tycker de e skitsnyggt haha :D



Ja vet faktiskt inte hur jag fick det. de började med att jag åkte till england som au pair och deras matvanor där fick de att slå slint i huvudet på mig och allt blev bara fel. deras mat var så kaloririk och mäktigt att jag fick problem med hur jag skulle äta när jag var ensam. började träna en massa kndition och åt alldeles för dåligt. Men jag har aldrig varit den som inte ätit utan har alltid ätit regelbundet men de har då vart saker med lågt kaloriinnehåll till stor mängd om du förstår? usch hatar att jag började räkna kcal, så svårt att bli av med :/ men iaf när ja kom hem fortsatte det liksom men jag tyckte inte jag var sjuk för jag åt ju liksom och mitt mål har aldrig varit att bli smal utan att bli så tränad som möjligt om du förstår? tränade friidrott på ganska hög nivå innan, höjdhopp :D



Är de ngt mer du undrar e de bara att fråga på :D

massor med kramar

2011-03-17 @ 19:58:14
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: karolinajonsson

tack så mycket :D

2011-03-17 @ 20:10:31
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0