GUESS WHAT...

... Jag klarade det igår :D Jag lät bli både godiset och den perfekta kladdkakan.
Jag var faktiskt inte ens särskilt sugen, och det hör till ovanligheterna.
Det kan nog bero på att jag verkligen inte fuskat nånting i veckan.
Så då blev det belöning, varav dendär goda chokladmoussen som jag tipsade om,
den blev gudomlig! Och lite nötter på det. Kände dock att jag tryckte i mig "bara för att".
Det var kanske lite dumt, menmen. 

Jag är riktigt nöjd över att jag klarade det :) Nu blir det lika bra vecka nästa vecka hoppas jag.
För snart åker jag utomlands, och då kommer det bli fusk. Ska dock försöka träna när jag är borta så det inte bara blir dålig mat och ingen träning. Nä, nu är jag riktigt taggad på att nå mitt mål!!!

Kan ni inte berätta, hur går det för er? :) Jag är nyfiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0