Lördag 19/3

Godmorgon på er!

Idag är det den "stora prövningen" för mig denna vecka.
Resten av veckan har gått helt PERFEKT, jag har skött kosten väldigt bra, inga sötsaker, inga nötter, ingenting. Nötter KAN man visserligen äta lite av. Men jag vet att om jag äter det en onsdag, så äter jag det rosdag, fredag, lördag och söndag också. Därför vill jag helst spara allt gott tills lördag för exempel. 

Hursom. OM jag klarar att motstå allt godis, kladdkaka, kakor etc etc som bjuds på idag så ska jag belöna mig själv med mörk choklad, nötter, kanske någon god efterrätt (lchf såklart, typ denhär chokladmoussen)

Men hur ska jag klara det då? Jo, jag tänkte att jag skulle äta en riktigt stor frukost, så jag är mätt länge länge. Igår höll jag mig mätt på min frukost tills klockan var 5-6.

bild lånad från lchfrecept.com

Ha en fantastiska dag alla fina människor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0