Ny dag

Godmorgon solstrålar.

Har precis avverkat dagens träningspass.
60 minuter på crosstrainern (cirka 600kcal)
20 minuter mage. Gjorde övningarna Katrin tipsade om.
Och det brände i magen, riktigt jobbiga var dom!!
Har kört rätt lika magövningar den senaste månaden så tänkte det var bra att ändra lite :)
Träningsvärken kommer nog imorgon. Har sjuk träningsvärk i armar, axlar och rygg idag!
Kommer även ha promenerat (som igår) cirka 1h 40 minuter.
Solen tittar fram och jag får massa energi. Leendet på läpparna sitter där.

Imorgon blir det lite mer fokus på styrka igen!
Är riktigt laddad på träningen nu, känner mig motiverad.
Nu kör vi hårt så ligger jag förhoppningsvis på 54 kg den 31 mars!!!

Nu klarar vi denna dag i matväg också!!!
Natacha Peyre är en person som har otroligt snygg kropp.
Jag personligen vill inte ha så stora bröst, men resten av kroppen är riktigt snygg!

Kommentarer
Postat av: Beatrice Pettersson

Hej!



Tack så mycket!

Jag kör också LCHF, kört det i en vecka nu och vågen visar -1,8kg. Känns för bra för att vara sant, men samtidigt är det mycket vätska som försvinner första veckan...



Körde LCHF i höstas och gick ned 1,4 kg på 1 vecka och 4 dagar.



Nu ska jag ned från 79.5kg till 65kg, dvs nästan 15 kilo. Lång resa men ett fast mål.



Du kan läsa om min resa här:

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=144213

2011-03-15 @ 10:54:41
URL: http://beatricwswe.blogg.se/
Postat av: traningkosthalsa

Visst gör det? Man kan nästan inte tro att man kan gå ner så mycket på så kort tid. Men det fortsätter, man rasar kanske inte lika fort efter några veckor. Men vågan visar alltid minus för mig, nästan iallafall.



Bara man inte går hungrig, för det är då man fuskar. Eller iallafall jag!



Det tror jag absolut att du klarar. Bra att ha ett fast mål :) Lycka till, kommer följa din resa!

2011-03-15 @ 11:10:08
URL: http://traningkosthalsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur lång är du? :)

2011-03-15 @ 11:25:53
Postat av: traningkosthalsa

SV: Jag är 167 cm lång :)

2011-03-15 @ 11:38:08
URL: http://traningkosthalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0