Träning 18/3

Jag har varit skadad under en tid och därför inte kunnat löpa. Jag älskar att springa och utmana mig själv. Innan jag blev skadad sprang jag 18km på 1,5 h. Rätt bra om ni frågar mig :) Så nu har jag börjat lite försiktigt igen. 

Idag sprang jag 1 h. Först sprang jag på "10" i 15 minuter, sen 10,5 i 15 min, 11,0 i 15 min och avslutade med 15 min på 11,5. Kände mig inte särskilt trött efteråt. Men vill inte göra illa mig igen så då är det bästa att ta ett steg i taget! 

Efter att jag sprungit 1h + nedvarvning så körde jag lite styrka i 20 minuter. Hade inte så mycket tid, har mycket att stå i idag. Tyvärr. Så hann inte med dom olika övningarna jag tänkte köra på pilatesbollen. Körde lite armar, axlar och lite mage. Men det är bättre än ingenting! På söndag blir det ett stenhårt pass tror jag :) Imorgon är det vilodag.

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0