Dagens mått

I och med att det inte blir någon träning idag och jag inte kan väga mig så blir det "dagens mått" istället. Och idag kör vi höfterna. Jag har "byggt på mig" såkallad kärlekshandtag under det senaste året, vilket jag inte tycker om. 

När jag startade med LCHF så hade jag ett höftmått på 86 cm.
Idag, när jag mätte mig, hade jag ett höftmått på 74,5 cm.
Jag har alltså gått ner 11,5 cm på cirka 2 månader.
Från i måndags (mäter hela kroppen på måndagar),
så har jag gått ner cirka 1,5 cm!!!
Och det är jag extremt nöjd med. Jag har inte kört stenhårt och räknat exakt hur många kolhydrater jag fått i mig varje dag, utan uteslutit det jag vet är mycket kolhydrater i. 

Men jag tror att nu, dom sista kilona, måste jag vara hårdare.
Inte äta grönsaker som växer under jorden (ex. morötter),
inte dricka så mycket mjölk, äta mindre portioner etc. 

Har ni några tips till mig får ni gärna komma med dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0